Tuesday, May 11, 2010

The Life Of Seinz Season 1: Fate And New world


‘…. saya suka pada awak’ itulah ayat yg aku ungkapkan padanya tp dengan hati yg ikhlas dia mnjawab ‘saya pn skakan awk jgak tp x lebih dari seorg kawan’. Dgn mndgr ayat itu aku telah mnghilangkan diri dari smua org. Mngkin bg kamu semua dianggap suatu perkara yg mlucukan. Tp bg aku itu ialah suatu pkara yg payah dterima hakikat apatah lg telah mnyimpan perasaan itu selama 1 thn. Dgn msuk ke kolej perubatan diraja perak RCMP saya cuba belajar melupakannya . Brmula dgn sem yg baru aku telah aku telah bkenalan bbrapa org sahabat. Tetapi hidup di u ni merupakan cabaran yg besar kta x tahu sapa musuh n sapa kawan. Dgn niat yg btul aku cuba blajar brsungguh-sungguh tp men gak kdg2. Ktika di sana mmg la bnyak pmpuan kat U tp 1 pn aku x mmndam perasaan. Aku msih x dpt mlupakannya walaupn ak msih cntact ngan dia tp sbg seorg kwn. Tp ak rsa dia x layan aku ak pn x taw knapa ak ska kt dia. Shingga hari ni payah utk ak mlupakan. Kdg kta rasa cmburu kalo ad org len msj dia tp useless. Cerita smasa di U ak bnyak belajar n ikuti program sprt usrah. N pada sem dpan jugak ak jd AJK ISC. X bnyak yg aku nk cerita masa sem 1 nih tp pngalaman mnarik ak apabila p praktikal kat hspital n tgk mayat. P hspitai jmpa psakit mcm2 prangai smpai aku nk tgelak pn ada. Tp kalo tgk mayat aku sampai x lalu mkn dah la tgk organ, kpala org, kaki, betis mcm2 la. Apapn suatu pngalaman mnarik bg aku. Sori la kalo x paham aku ringkaskan ja. Tp persoalannya blh ka aku lupakan dia…………………………….

3 comments:

  1. InsyaAllah, b0leh tu muhsinz...he3x..
    cuma skrang 'ia' sedang menguji ketahanan dirimu kan2x..

    ReplyDelete
  2. ada laa nie.... peminat rahsia di alam ghaib... kih3x....

    ReplyDelete